A gyűrű alakú karosszéria megerősítések a tető és az ajtók, valamint az oszlopok és a padló között megerősítik az utasteret. Ez a kialakítás eltereli és elosztja azokat az erőket, amelyek egy ütközés során hatnak az utasokra. A keretszerkezetet nagy szakítószilárdságú acélból készítettük, amely könnyű súlya ellenére nagyon erős és merev.
A letisztult vonalvezetés, valamint a széles körben alkalmazott nagy szakítószilárdságú acél hozzájárult a karosszéria súlyának csökkenéséhez, miközben az merevebb lett. Mi több, az alumínium motorháztető még könnyebbé teszi a SUBARU BRZ-t, ezáltal – és a motor alacsony építésének hatására - az autó tömegközéppontja a korábbinál mélyebbre került.
Hegymeneti elindulást segítő rendszer
A biztonságosabb vezetés érdekében, emelkedőn történő előre induláskor vagy tolatás kezdésekor a rendszer 1-2 másodpercig még aktívan tartja a fékeket a pedál felengedése után, ezzel megelőzve a jármű visszagurulását és könnyebbé téve az elindulást.
Valamennyi SUBARU BRZ-ben alapfelszereltség ez a fejlett elektronikus rendszer, amely — a fékezést, a kormányzást és a hirtelen irányváltoztatást is beleértve – érzékelők sokaságával figyeli és elemzi, hogy az autó a vezető által kijelölt íven halad-e. Amennyiben a jármű kezdi elveszíteni a stabilitását, a rendszer a nyomatékelosztást, valamint a motor- és a fékek teljesítményét úgy szabályozza, hogy segítségével a jármű feletti kontroll folyamatosan fenntartható legyen.
A TRACK mód úgy segít megőrizni a kontrollt az autó felett, hogy közben a vezető 4 alternatíva közül választhat. A menetstabilizáló (VSC) kikapcsolása lehetőséget biztosít a SUBARU BRZ sportos természetének teljes kiaknázására.
.
A közeledő veszély kellő időben való észlelése elengedhetetlen annak elkerüléséhez, ezért a Subaru BRZ belső terét úgy terveztük, hogy vezetője a lehető legnagyobb mértékben átláthassa autója környezetét.